? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, May 1, 2009

考试噜。。。

哈哈。。。又要考试。。。考考考。。。不知道会不会有一天考坏脑。。。压力来了。。。烦恼也来了。。。不想提。。。真的是不想提。。。越提越想哭 。。。不过要考试了。。。算了吧。。。这一次的考试很难哦。。。

2 comments:

我想添翼却不能 said...

子洋。。。你在我和韦斌的裤子上做的杰作。。。100%sure永远不会忘记你的。。。


你。。。你。。。让我有新袜子穿了咯。。。^^

j0Hn said...

看我对你几好。。XD
不好意思拉。。
不小心的。。^^
不要怪我,
反正你有新袜子穿,
几好。。XD